vendredi 23 octobre 2009

Another one - Une autre



I had to make another card for another collegue that have been working at our Center for 25 years. Since she loves watercolor, I did some for her. I have made my enveloppes since my cards were not fitting in a regular square envelopp. I've put a lot of blank paper for people to put their messages in it so it make thick cards but people seems to like that a lot.
Click on the picture to see it bigger!
One more week and I will definitly be back to work.
Have a wonderful week!


J'ai fait une autre carte pour une autre collègue qui fêtait ses 25 années de service à notre Centre. Comme elle aime beaucoup l'aquarelle, j'ai utilisé cette technique pour elle. J'ai aussi fait les enveloppes compte tenu que mes cartes étaient trop grandes pour les enveloppes régulières. Compte tenu que je met plusieurs feuilles pour que tous puissent écrire leur mot à l'intérieur, la carte est plus épaisse mais tous semblent apprécier.
Cliquer sur la photo pour la voir en plus grand!
Une petite semaine avant le retour au travail.
Bonne semaine à tous et merci de votre visite!

2 commentaires:

Anonyme a dit...

This is sooo sweet! I love the colors and the hardware on it!

Frankiesue a dit...

My favourite summer stamp set the colours you've used are lovelly