dimanche 22 mai 2011

Cupcake for a friend – Petit gâteau pour une amie

This is an easel card I've made for my bestfriend’s birthday. I love making those lately, even if I don't craft as often as before. Not enough time in a day and too much stuff I love doing! I’m sure you know the feeling!

Thanks for your visit and have a wonderful day!

DSC_2070wcsb

Voici une carte chevalet que j’ai fait pour la fête de ma meilleure amie.  J’aime beaucoup faire ce type de cartes dernièrement même si j’ai moins de temps pour bricoler qu’avant. Il n’y a pas assez de temps dans une journée et trop de choses que j’aime faire! Je suis certaine que vous savez de quoi je parle!

 

Merci de votre visite et je vous souhaite une journée merveilleuse!

1 commentaire:

Anonyme a dit...

Awww this is so cute! Makes me want to bake something :) Well, I do have new wilton stuff calling my name! te he he!