dimanche 16 septembre 2007

Man card! No way! - Carte masculine! Pas du tout!

I have a demo next Friday and my host is a guy. So I was trying to put together a flipper card that would be ok for a guy. OK, stop it right now! I'm earring you from Québec laughing so loud at my card now that you know what I intended to do! Ok, you are right! I've laugh at the result too! I had other post ready but this one was too funny I needed to share! I have to find a solution fast for a flipper men card!


J'ai une démonstration vendredi prochain et mon hôte est un homme. J'ai donc essayé de faire une carte mobile qui conviendrait à un homme. OK, arrêtez moi ça tout de suite! Je vous entends rire à gorge déployé de chez moi maintenant que vous avez vu ma carte et que vous savez ce que je voulais faire! D'accord, vous avez raison! J'ai moi-même rie toute seule du résultat! J'avais d'autres messages prêts à vous partager mais je trouvais cela trop drôle et je voulais le partager avec vous. Il me reste à trouver une solution pour ma carte mobile pour homme.

8 commentaires:

K Hutchinson a dit...

No way a man's card- but a wonderful card! Thanks for the giggle!

The Cryer Family a dit...

It's a gorgeous card anyway! I had a go at cards for men on my blog a few days ago - it's HARD!! Girly cards are much more fun to do!

Renée Storch a dit...

Definitely not a guys card, but nice attempt! I love the colors though!

mum-on-the-run a dit...

Love this card, so cute!!

Anonyme a dit...

Trop cool cette carte !!
J'adore ce que tu fais !!
bises d'Australie :)

Anonyme a dit...

Trop cool cette carte !!
J'adore ce que tu fais !!
bises d'Australie :)

Karen a dit...

Very cool!

Myrnabs a dit...

OMG!! THis is truly amazing!! I LOVE IT!! I MUST CASE THIS.....I MUST CASE THIS.....I WILL CASE THIS!! Thumbs up!