mercredi 8 juin 2011

It’s spring – C’est le printemps

DSC_2043cbasw
In fact on that picture it was Easter last year!! I’ve made this page a while ago at a workshope given by my SU’s upline during summer break. At the time I did not take the time to edit the picture and show it to you all. 
If you did not answer the little survey I’m doing please go see it in my side bar.  So far it telling me that my two favorite way of coloring are the most appreciate so this is good :)
I wish you a wonderful day.
Cette photo remonte à Pâques l’an dernier!! J’ai fait cette page il y a de ça quelque temps à un atelier donner dans le cadre des activités de la ville à la semaine de relâche par ma marraine SU!.  À ce moment là, je n’avais pas pris le temps d’éditer la photo et de la partager avec vous.

Si vous n’avez pas compléter mon petit sondage, allez le voir dans ma barre de droite.  Jusqu’à maintenant, ça me dit que mes deux façons de colorier préférées sont aussi les plus appréciées :)

Je vous souhaite une excellente journée!

5 commentaires:

Anne Bélanger a dit...

C'est une très jolie page !

Amy Sheffer a dit...

Great page! Love the bouquet and the sweet bird on the branch! And that photo is precious!!!

Janine a dit...

Hi Pascale!! Lovely layout!
Did you receive your package??

mel m. m. mccarthy a dit...

This is so sweet. What a lovely playful photo. i LOVE the way you did the flowers and that little bird is ultra cute!

trudelmj a dit...

C'est vraiment une belle page! Bravo!